onsdag 28 mars 2012

Jobbig träning

Jag sprang en timme idag efter jag lämnat flickorna på dagis. Det var det jobbigaste löppasset sen jag började träna. Jag tycker att det är urjobbigt att träna på förmiddagarna, undra om det var därför det kändes så här. Nu ska jag vila lite innan jag hämtar mina småttisar. Tre år fyller dom på fredag. Fort gick det.

Solen skiner och jag längtar till sommaren eller åtminstone att tomten ska tina fram. Det blir så skönt att kunna röra sig runt huset och inte bara vara på gatan. För Majken och Ester blir det underbart med en tomt igen, vi har ju så liten snutt på framsidan och där är dom ju alldeles för nära gatan.

2 kommentarer:

Familjen Tapper-Kaller sa...

Vad du är duktig med din träning!
Jag avundas dig.

Maria sa...

Nej gör inte det jag kan ju inte sova av all träning jag pressat in.Nu ska jag träna lagom istället.