söndag 30 september 2012

Tillsammans är man mindre ensam

Så känner jag nu. Alldeles varm blev jag. Nu har jag fått ny inspiration. Det har känts lite dumt på sista tiden, som att jag skriver och skriver och ingen läser. Men så är det några som läser och det känns så bra och roligt att veta.

Ella var barnvakt igår och jag fikade  med två kompisar och det gick så bra. När jag kom hem hade dom bakat chokladbollar. Hon tycker att det är så lätt att ta hand om dom och hundvalp. Dom är så snälla säger hon. Och jag hade ett så mysigt fika på stan. Jag är verkligen glad över mina vänner, även om vi träffas sällan. Prata av sig. Jag behöver verkligen det ibland och lyssna. Hoppas jag gör det också.

2 kommentarer:

mammamaria sa...

Kul, att vi är flera av samma sort.
Ska absolut följa din blogg, ditt liv...

mammamaria

Anonym sa...

Jag läser nästan varje inlägg! men jag är dålig på att kommentera,annat kommer ivägen...och ibland har jag loggat ut mig när jag kommer på att jag inte skrev det jag tänkte! Kram på dig!