lördag 31 augusti 2013

Att minnas

Jag sa i bilen att jag kan tänka mig en tatuering, en enda. Det chockade nog alla för det har aldrig varit min grej. Men jag såg en kvinna på TV som hade en tunn stjälk på handen med blad på. Tunn, tunn var stjälken och bladen små. Såg utom ett smycke. Majkens fantasi rusade iväg. Hon ville tatuera en luden orm, en tiger. Och idag så fortsatte hon men en björn på armen, en elefant, en häst, en tiger och så fortsatte det och avslutningsvis en djurskötare i pannan. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Skruttan är också galen i tatueringar och vill gärna kolla när någon har en riktig. Intresset började med tjuven Gustav i Loranga masarin och dartanjang :)

Maria sa...

Å Loranga Masarin och Dartanjang! Jag förstår att hon blev förtjust. Vi får väl se om dom tatuerar sig som vuxna!