lördag 3 maj 2014

Couscoussallad med rostade grönsaker

Någonting bra blev det av den här dagen. En fin vegetarisksallad till min vegetariska dotter och oss andra. Den var bra. Jag hade gjort en köttgryta också och kokade ris till dom som inte gillade. Det börjar ljusna i mitt sinne. Jag grät en skvätt över allt som gått förlorat som pappa och åren. Men nu är jag nyäten och har ätit lite godis, fast min man har plockat så då gillar vi inte så många. HAN KAN INTE PLOCKA GODIS. Vi är överens om det alla här hemma utom han förstås.

2 kommentarer:

FruG sa...

Hej! Vad gott det ser ut! Vad har du i salladen? Skrattar lite när jag läser om din man! Vi har en likadan här! Han kan inte välja rätt godisar och när vi klagar säger han att det inte fanns några andra sorter!

Maria sa...

Hej
En till man som inte kan plocka godis! Det är lite kul att det är så för flera.

Jag ska försöka skriva ner receptet ikväll på bloggen!