fredag 9 maj 2014

Loppa och musik

Flickorna har gjort loppor och varit på utflykt. Jag har sovit uruselt hela veckan och det har varit jobbigt här hemma. Vi famlar för vi vet inte hur vi ska få till en relation här hemma som inte riktigt fungerar just nu. Men tänk igår vände det iallafall lite. Och på kvällen fick vi gå på fantastisk stråkkonsert. Min man var på kurs i Stockholm så jag och tre barn gick och tittade. Majken hade vaknat så tidigt och somnade i min famn efter en stund. Det var lite magiskt. Vi var så nära varandra och där framme sitter mitt barn och spelar fiol. Tre barn spelade solo och som dom spelade. Man förstår det inte riktigt. Så en gullig familj framför oss. En mormor, en farmor, en mamma, en pappa, tre storebrorsor i 20 års åldern. En kom lite efter resten av familjen och då utbrister familjen:-Ja han hann. Gulligt tyckte jag att barnen som var så stora gick och tittade när lillbrorsan spelade fiol.

Inga kommentarer: