fredag 2 maj 2014

Några bilder och några ord

Jag har tagit några selfies. Jag tänkte fota min klädsel. Det jag har på mig är så mycket jag. Lite fel längder. För lång tunika om man som jag har en kjol under och tights. Alltid tights. Men pantalonger är ju ett mycket finare ord. Men som kom jag på att hur ska jag fota mig själv, vem ska trycka? Det blev ingen bild på klädseln, bara på ansiktet. Det snart 42-åriga.  Så hittade jag vår senaste BB-bild från tidningen. Jag skriver inte sista även om min man skulle säga så. Fy, jag brukar ju för det mesta kunna övertala honom. Sen hittar jag min son på bild från idag. Han blev så fin när jag fick toppa honom lite. Så har han ritat teckningar i två dagar nu. Min son gör allt i perioder. Nu är det elektricitet, rita, trummor. Just den här teckningen var lite blodig. Och så hittade jag Ester fantastiska Pippitecknig när vi städade igår. Den är faktiskt lite underbar.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Å den där bilden är så underbar - jag älskar den! Ni ser alla så glada och fina ut! Allihopa! J

Maria sa...

Å tack fina du. Jag älskar den också!