tisdag 19 april 2011

Lite bilder från tomten

Här är skogen från vårt fönster. Tänk att jag blivit en skogsmänniska. Tycker att skogen är mer vilsam än det mesta just nu. Förut älskade jag att sitta på kaféer och titta på folk. Fast det kanske jag gör fortfarande men tiden finns inte och att göra det under tidspress är inte så särskilt vilsamt. Då är den här utsikten bättre

Och så vårt lilla, fina hus. Dom som bodde här innan hade tänkt bygga en friggebod, men så såg Ulla, som hon heter som bodde här, den här i Hus och hem och så byggde dom den istället. Vad glad jag är för det valet. För allt sånt här extra skulle aldrig vi kunna göra.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det mest fantastiska måste vara apan som svingar sig i träden. Åh, vad jag önskar att jag också sett den.

Tack för ikväll!

Maria sa...

Ja den vill jag också se. Kanske imorgon. Tack själva för att ni kom och gjorde oss glada.

PS Vi tog bara en godis var. Visst har vi karaktär