tisdag 26 april 2011

Mera Sundsvall

Äventyrsbana i skogen


Signe balanserar


Och Ella




Blev ännu trängre i bilen när vi skulle ta med farfar på en tur, tillochmed olagligt




Av allt vi gjorde i Sundsvall så var en bana i skogen allra roligast. Inte Himlabad (ett alldeles jättekul äventyrsbad), hotellövernattning eller shopping utan skogen. Det är ju nått med skogen. Att gå på stigar, att gå i oländig terräng och att vara lite rädd för att träffa en orm.




Nu tog jag en tur med Majken och Ester i skogen för att dom skulle sova. Det enda är att man måste uppför en bra bit och vagnen med två barn i börjar bli så tung. Men jag tog mig dit och det kändes bra.Jag tror jag behöver mer sånt och mindre annat.


Och nu börjar jag bli förkyld och jag som skulle springa idag.












7 kommentarer:

Julia sa...

Har ni tid och lust att komma hit och fira Valborgs med oss?
Äta lite gott och titta på en eld kanske?

Ulrika

Julia sa...

Hoppsan, inloggad som julia

Maria sa...

Det vill i alla fall jag mer än gärna!!

Anonym sa...

Ah, så bra!

Maria sa...

Hej Ulrika
Bengt ska stå i en kiosk på valborgsmässoafton mellan 17 och 21.Så nu får jag ta tillbaka allt. Och jag som tyckte det lät som en så fin idé.Kram Maria

Julia sa...

Ska han behöva stå i en kiosk på Valborgs, stackars han! Är det innebandyn eller fotbollen?
Ska barnen också vara där eller ska vi ta den där översovningen som aldrig blivit av för storbarnen? I så fall kanske vi kunde bjuda er andra på söndagsbrunch eller en liten fika.
För den delen är Simon sjuk idag så jag måste väl reservera mig för det.
/ Ulrika

Maria sa...

Hej det är fotboll och Joen verkar vara helt upptagen hela helgen. Fast söndag kan jag kolla, den tar väl slut någon gång turneringen. Och jag som tyckte det lät mysigt med Valborg mer er och sen fika med er och nu verkar det bara bli ingenting. Hoppas Simon mår bättre. Kram