torsdag 7 mars 2013

Många mil i bil

Helt kaos när vi ska iväg.Inga packlistor, maten inte lagad, brödet inte bakat, huset inte städat. Och jag och Joen skulle på teater igårkväll och min man var tvungen att jobba för att hinna ikapp. Jösses, men nu är vi på väg till fjällen.Resan hittills har gått bra. Majken och Ester har suttit helt lugnt hela vägen. Jag köpte en karraask åt dom i Dorotea för dom är bara så gulliga och snälla. Dom andra har också varit lugna och vi har skrattat rätt så mycket. Det blir lite komiskt med den här stora familjen i en bil. Benen får inte plats och det är saker överallt. Och min man är så sjukt positiv som man kan skratta. Men tänk att vi hann allt, säger han. Och jag tänker att det nog är som vanligt att en och annan viktig sak är kvar hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som att ni har roligt :) Hoppas du får ett skönt sportlov! Michaela

Maria - JAG BLOMMAR sa...

Jag tycker att det låter fint och som det ska vara! ♥