söndag 13 oktober 2013

Så kulturell så jag blir trött på mig själv nästan

Jag har berättat saga igår på bibblan på stan och sen gick jag på bio med mina två största barn på kvällen. Filmen var Lukas Moodyssons senaste. Jag tyckte mycket, mycket om. Han kan så bra skildra barnet och vuxenvärlden och dess brister. Samtidigt finns så mycket värme i filmen. Jag fnissade mycket och kände mig samtidigt ledsen. Så idag har jag och småflickorna varit på teater, Bockarna Bruse i ny tappning. Jätte bra. Innan teatern idag gick vi till skogs. Jag är helt slut och så har jag fått ont i halsen ogen. Jag bara undrar vad det här är för evighetsförkylning? Jag lider inte så värst av den, men jag behöver få börja springa igen. Tröstar mig med att jag cyklar mycket dom dagar jag jobbar.

Inga kommentarer: