söndag 27 oktober 2013

Tack för en extra timme

Jag sov så dåligt natten mot lördag. Jag var på restaurang och drack rött vin till maten. Jag tror att jag inte kan sova om jag dricker rött vin. Jag gör det så sällan, men när jag gör det lite sent på kvällen brukar det resultera i sömnlöshet. Så glad jag blev då när min man igårkväll sa att klockan skulle vridas tillbaka. En lättnad eftersom jag ska jobba idag också. Vi har absolut inte hunnit nått i helgen i städväg, matlagningsväg, hemmafixarväg. Ingenting, men det gick väl också. Man kan ju alltid göra högar så man får plats vid matbordet. I fredags kom min kompis från Uppsala hit och vi pratade i många timmar. Det var mysigt. Men efter jag umgåtts länge så måste jag bearbeta. Jag har gjort såna där tester för att se om man är extra känslig person och då blir jag det enligt testerna. Och en del av frågorna handlar om hur man reagerar när man umgåtts. Om man blir helt slut ungefär. Och det blir jag fast jag verkligen ändå mår bra av det. Komplicerat.

Inga kommentarer: