onsdag 27 maj 2009

Gladast

Sonen har halsfluss och har yrat sig genom några nätter. Men i natt fick både han och vi sova lite mer. Jag hostar och snorar. Mannen glömmer bort saker och sätter tejprullar i kylskåpet. Men vi kommer igen. Snart är det ju sommar.

Vilka två är gladast i världen just nu? Jo M och E. Dom ler åt höger och vänster. Förstår att det är det vi behöver just nu. Igår var det dags för läkarundersökning. Dom gick igenom. Lite pirrigt när man är som jag är när doktorn klämmer och känner. Bra, sa hon efter varje kroppsdel hon gått igenom. Så söt sa hon när hon fick se M. Jag är övertygad om att hon bara glömde säga det när hon fick se E.

Dom vägde 4950 och 4940. Systrarna fördelar maten lika mellan sig.

2 kommentarer:

Susanne M sa...

Oj Maria vad jag längtar efter att träffa er! Snart är det fredag...
Kram
Susanne

Maria sa...

Hej
Jag både längtar och våndas. Har aldrig kört nya bilen och där bak ska mina skatter sitta alldeles själv.
Kram MAria