torsdag 2 juni 2011

Komma i ordning

Projekt komma i ordning pågår och har pågått i flera år nu, men jag bara måste se att det blir lite mer rätt sak på rätt plats i nya huset. Förresten, min värsta tanke igår var: Vi har köpt fel hus. För litet hus. Ja så känns det just nu. Men kanske händer det något nu när jag kände att det inte går längre. Vi behöver ett nytt kylskåp och en till arbetsbänk i köket också. Pengarna rullar, men köket måste funka. Sen har vi fått upp ett jätte fint tyg på väggen. Ska försöka titta på det när jag känner att jag inte står ut med att aldrig komma i ordning.

2 kommentarer:

Maria sa...

Det är ju det där man tänker när man flyttar, att man då ska sortera allt så himla bra...men just då i själva flyttandet så har jag ändå aldrig orkar det. Varken när jag packat eller packat upp. Jag ska erkänna att jag idag, nästan fem år efter att vi flyttat gjort ett röj i ett av uthusen. Och nu slänger jag endel saker som stått där sedan vi flyttade hit. Allt har sin tid...
Hoppas att du har mer positiva tankar nu!

Maria sa...

Jag det är ju så när man flyttar att nu minsann ska det bli ordning och reda och så blir det samma koas. Vi har slängt och gett bort mycket och ändå märks det inte så mycket vilket också är frustrerande.
Men nu har jag i alla fall lite mer positiva tankar.Kram Maria