fredag 17 juni 2011

Ledigt

Vi har sommarlov. Tillsammans vi. Vi tillsammans i åtta veckor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt! Sköt om er på resan, det blir nog fint och spännande. Kram/E

Pia sa...

Ha ett riktigt skönt sommarlov med din fina familj! Har läst ikapp mig här inne hos dig och har en bra känsla i kroppen. Du skriver så fint, ärligt och verkligt. Själv har jag tydligen skrivpaus, finns ingen inspiration och har just nu full koncentration på att leva det här livet med mina nära, mitt jobb o det andra som finns där runt omkring. Men jag är glad att du mitt i ditt liv tar dig tid att skriva. För du är bra på det o det ger oss (som läser) något! Ha det gott!

Maria sa...

Hej E
Ja spännande och skönt och härligt hoppas jag. Vi får ses sen vid Bäcksjön. Ha en bra sommar! Kram Maria

Hej Pia
Tack. Ha en bra sommar själv med din fina familj. Jag blir så glad över det du skriver. Tack snälla.Nu blir det nog inget skrivet på några veckor här. Men sen hoppas jag att fortsätter för jag trivs med det, men du har rätt att resten av livet egentligen kräver full koncentration.