torsdag 14 juli 2011

Min dag

Idag Myrornas, Plantagen, Skokanonen, joggingspåret, Harry Potter filmen och jordgubbsmyset. En bra dag, fast väldigt lugn och inget bad, jag som vill att vi ska bada hela sommaren. Det är så härligt att se dom hoppa i, oavsett temperatur, för dom gör verkligen det. Och jag badar oftast, fast inte igår, för då var det blåsigt och småkallt på stranden.

Och jag handlade sandaler i storlek 26 (passar inte än precis), en kjol till mig och en blus, en klänning till småflickorna, två linnen till Ella, 5 pelargoner och en kruka, två små tygskor till Majken och Ester för deras sandaler har gjort sitt. Det var shoppandet det. Så där lagom eller egentligen mycket fast till en billig penning och mest från Myrornas och det känns bra.

Imorgon åker vi och hämtar Ella. Jag längtar.

Inga kommentarer: