söndag 6 maj 2012

En sån dag

som innehåller fler timmar än vanligt. Det måste vara så för klockan tre var jag övertygad om att klockan var fem. Jag har tvättat, bakat bullar och bäst av allt för min hälsa, promenerat nästa två timmar i morse. Jag har min andra lilla, pyttelilla förkylning på kort tid och då kan jag inte springa. Så fort man börjat springa så kommer förkylningarna. Men på onsdag har jag bestämt mig för att springa ett litet lopp så då får den lov att vara borta.

Helgen har varit upp och ner och det här verkar vara en bättre dag än gårdagen. Jag jobbar med min sömn, men lyckas inte få till den riktigt. Och det har ju slutat snöa och vi har inte tappat bort varandra på stan som igår. Vi letade varandra, jag och min man med några barn var i släptåg, i en timme tror jag i vår lilla stad.

Inga kommentarer: