tisdag 3 juli 2012

Äntligen solen

Äntligen kom solen hit. Det har varit alla möjliga väder under vår stugvistelse, men aldrig sol.Men så såg jag ett program om hemlösa igår och sen på nyheterna om droger och jag tänkte att inte kan man klaga på vädret. 6 barn har jag och inte alltid är det enkelt och inte alltid är det flyt och inte alltid är jag särskilt nöjd med mig själv, men ändå så fantastiskt att jag har det här. Så får jag väl krisa ibland, som igår. Det blir så mycket disk här och extra jobb så orken tog slut. Men som sagt jag har det bra. Vi bor vid havet och det är vacket, men för mig också skrämmande. Igår var Ester borta, bara 5 minuter, men jag hann springa ner til havet och kolla. Jag har gärna det där havet på avstånd. Vi har sagt att dom inte får gå dit själva och dom är ju så försiktiga och gör somvi säger, oftast, men ändå kan man ju inte lita på två treåringar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här kom solen också och jättevarmt blev det! Vi ska på 6-årskalas imorgon em så jag hoppas det håller i sig så vi kan ta en promenad dit & hem