söndag 8 juli 2012

Fler bilder

 Bilen, bilen
 Bilen, bilen
 En av alla dessa sommarmiddagar
 Monopol i stugan
Ernst och Otis
Det har blivit många mil i bil nu. Jobbigt, jätte jobbigt egentligen och jag undrar hur det skulle kännas om man inte gjorde det en sommar. Måste kanske prova någongång. Igår åkte vi bil igen, fast den här gången var resan en timme lång, bara. Barnen fick träffa en massa släktingar, min mans kusinbarn och dom hade så kul. En härlig gammal skola med underbar tomt till där barnen kunde leka i flera timmar. Joen var äldst av barnen och fick bland annat vara en sträng lärare, det uppskattade dom yngre.Och jag fick äta strömming i olika former och det uppskattade jag. Jag känner att jag har vissa, eller ganska många luckor i min matlagning.

Nu behöver jag lite sommarmatinspiration, gärna enkel, nyttig och god mat.

Inga kommentarer: