lördag 14 juli 2012

Dagen till ända

Misslyckats hela dagen. Usel start och usel fortsättning. Missade Ellas fina ridlägeravslutning för att jag och småflickorna kom en kvart försent. Ella jätte besviken på mig med all rätt. Sen hem, middag efter sju, trötta barn och så dyker två kompisar till dottern upp som nog är väldigt nyfikna på att titta på hundvalp. Sen åkte jag och småflickorna och hämtade Bengt och Ernst på bussen. Hem igen och då var jag trött. Alla sena kvällar och ansvar för så många små har gjort mig slut. Nu vill jag ha några slappardagar med en strand och bad. Om då solen kommer så kanske det blir så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter tufft just nu :( Hoppas du får lite tid för dig själv så att du kan samla ihop lite energi. Kram <3

Maria sa...

Hej
Tack för din omtanke. Jag tror också jag behöver lite tid själv. Idag fick jag det, skönt. Kram