torsdag 12 juli 2012

Speciella dagar

Familjen är utspridd över Bjurholm, Umeå och Sundsvall. Två i Sundsvall, en på ridläger i Bjurholm och vi andra, förutom tonåringen, är hundvakt. Som längst går jag några meter in i skogen med småflickorna och då sköter Signe hundvalperiet. Sen är ju tonåringen ute halva nätterna för han hittade så många nya vänner på konfirmationslägret. När jag sover? Jag vet inte, känner mig alldeles pigg och uppjagad vid ett på natten. Bäst mår jag av dygnsrytmen sovning mellan 22.30 och 07.00. Gå och lägg dig säger han som är ute på natten. Jag kommer ju hem. Jo det har han väl rätt i, men som att jag skulle somna innan jag vet att han är inom husets väggar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nä, det är omöjligt att somna om man har en unge ute på stan!!! /Pia

Maria sa...

Hej
Jag väntar in honom nu varenda kväll, även om han bara är hos en kompis i närheten. Måste få veta att går in genom ytterdörren. Många sena kvällar blir det.