tisdag 8 september 2009

Lite trött

Nu blev jag lite trött. Så där som när man inte vet vad man gjort, vad man sagt, vad man glömt, vad man inte glömt, var man varit och allt annat. Så trött. Men tänk Majken och Ester är faktiskt 23 veckor gamla igår, alltså mer än fem månader, och det är inte ofta jag kännt mig så här trött. Så det är bra gjort av dom, tycker jag. Jag menar att hålla sin mamma så pigg som dom faktiskt gjort. Så därför klagar jag inte på det, inte idag i alla fall. Jag dricker en stor kopp kaffe istället och två chokladkex och om inte det gör susen så vet jag inte.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej Maria!
Jag tycker mycket om hur du skriver.
Känner så igen det där med att vara trött så att man inte vet varken det ena eller det andra. Jag är mycket mer förvirrad och har dålig koll på läget nuförtiden. Livet snurrar fort och hur ska man hålla ordning på allting??

Maria sa...

Hej
Det är väl det där att man måste acceptera att vissa saker faller bort till exempel har man kanske plötsligt glömt ett föräldramöte. Men det är ju svårt att acceptera men kanske nödvändigt fast jag är inte där själv ännu.