onsdag 11 november 2009

Hemma igen.

Dom är hemma nu efter några dag i Barcelona. Deras hotell låg i riktigt skumma kvarter tydligen och min son var riktigt rädd på kvällarna när dom skulle ta sig till hotellet. Redan första kvällen efter fotbollsmatchen när dom skulle försöka hitta till hotellet så kom det fram en påverkad man till min son och började ställa frågor, bland annat vad han hette. Simon svarade han då. Det heter han inte kan jag ju säga, men däremot hans kompis han har haft från tremånadersålder. Det var lite kul, tyckte jag. Och så tyckte jag att det kändes ganska bra att han kunde komma på det i den situationen. Hade det varit jag i samma ålder hade jag börjat gråta eller springa skulle jag tro.

Men nu är dom hemma fast ändå inte för min man är på jobbet och resten på skolan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver nog inte oroa dig för den sonen :)

Maria sa...

Hej Soffy
Nä jag kanske ska släppa en del av min oro för honom.