tisdag 10 november 2009

Nattmål

Dom äter på nätterna många gånger nu, det brukar mest vara Majken men när pappan i familjen varit borta så äter också Ester på natten. När jag klev upp i morse så gjorde det ont i hela mig. Kroppen värker av tröttheten, men trots detta lyckades vi komma iväg till skolan och jag och bäbisarna tog oss till och med till coop och handlade lite som blev dyrt ändå för jag såg ett plättjärn och bara ville ha. Ett äkta plättjärn ska väl finnas i varenda hushåll. Nu finns det ett i vårt. Och tvillingarnas friluftsdag på fredag är räddad för jag tror dom blir lyckliga över att få ta med såna där små plättar. Jag är sugen redan nu men jag vill bara ha en massa sött för att jag är så trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria! Känner så igen mig - blir helt utslut när man måste amma en massa på natten. Du som har 2 - du gör det såå bra! Min man jobbar på annan ort 4 dgr i veckan så jag är ofta ensam m allt - man vänjer sig & jag har börjat tycka det är rätt så skönt=)Sköt om dig! Mvh/ Maria

Maria sa...

Vi har inget plättjärn, men det verkar så kul med småplättar!