lördag 21 november 2009

Min önskelista

Jag önskar mig förutom en massa hälsa, kärlek, välmående en del materiella ting:

Ett jätte långt köksbord (som förstås måste få plats också)

En byrå till bäbisarnas kläder och plats för den någonstans här hemma

Lilla Åland stolar, vi har två och vill gärna ha till alla i familjen

En PH-lampa som jag inte trodde jag ville ha, men varje gång jag ser en så tycker jag ju att den är så fin, men dyr. Så jag bara önskar.

Plats för ett hobbybord i vardagsrummet där spelen och symaskinen ska bo och hela familjen tillsammans ska sitta istället för framför TV:n.

Ett rött bokskåp från IKEA inte för att vi behöver men bara för att det är så fint.

Såna där graningekängor att vandra i med tvillingvagn. Var köper man såna? Ni vet dom har som plast eller nått liknande nertill och skinn på skaften.

Ja tomten det här min önskelista. Bara så du vet.

1 kommentar:

Susanne M sa...

Hej Maria!
Jag tror att Jobline i Umeå kan ha Graningekängor, nästan säker..
och jag tror vi har rabatt där som kommunanställda.