onsdag 4 november 2009

Rapport

om Majken och Ester. Igår var det dags för Boeltest och det gick bra även om jag fick svara nej på om dom satt stadigt. Nu tyckte i och för sig min vän att jag varit snål och borde ha sagt att dom satt stadigt för det tyckte hon att dom gjorde idag. Men rätt som det är tippar dom och får ont. Dom skrattar mycket och ibland använder Majken skrattet som inte är likt någon annans. Ibland händer det till och med att folk tittar lite extra på henne för att det där skrattet är lite speciellt. Jag säger lite för jag är hennes mor. Någon annan skulle kanske säga mycket speciellt eller rent av konstigt men så säger inte jag. Faktiskt. Jo och så hörde inte Ester en av dom tystare plingorna med ena örat så nu måste vi göra testet. Tredje barnet som fått göra om det. Men hittils har alla hört bra så jag håller tummarna. Dom står upp i krypställning, dom sitter och skrattar åt varandra och tycker att dom är fantastiska, dom äter morot, potatis, palsternacka och gröt.

Dom är så fina och dom är mina.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, den känslan är fin. Hon är verkligen min brukar jag tänka. Kan fortfarande inte förstå det.