tisdag 22 mars 2011

Ont

Så här vissen som Majken är på bilden har jag känt mig ikväll. Jag har haft sån huvudvärk så jag nästan kräktes. Det började på jobbet och blev bara värre och värre här hemma på kvällen. Och jag försökte få någon ordning i vår nya hall, samtidigt som huvudet sprängde och samtidigt som Majken och Ester tog på sig nya mössor, nya skor, hjälmar, toapapper och annat dom hittade därnere. Men till slut hittade jag huvudvärkstabletterna och sakta , sakta försvann den. Jag brukar aldrig ha huvudvärk och då menar jag aldrig, men runt den här flytten så har den kommit ganska ofta och ofta när jag sovit dåligt. Men nu har jag sovit bra två nätter och så kom ändå en sån där hemsk värk. Vaknar jag med en sån där värk imorgon så stannar jag hemma. Och hallen blev ju inte så särskilt välorganiserad idag heller.

Inga kommentarer: