torsdag 31 mars 2011

Tvååringar

Ja menar bara för att man fyller år är det ju inte så säkert att man är världspigg. Inte så att man vaknar innan alla kommer och sjunger. Det kommer senare, om några år. Men en fin bror vet hur man väcker på bästa sättet. Ester är morgonpigg och vaknar alltid på rätt sida. Majken är morgontrött och vaknar ibland på fel sida.
Så kul att öppna paket. Världsroligt
Åh varför blev bilderna så här då? Tråkigt. Majken hittar en klänning i sitt paket.


Alla samlade och hjälper till.


Igår var deras stora dag och idag har Ester namnsdag. Jag blev sjuk igår och var så hängig och det var tråkigt att det var på deras dag, fast idag känner jag mig bättre. Mina förkylningar dom här sista åren har slutat bryta ut dom bara nästan gör det. Och det är ju bra fast inte när två stycken helt underbara bäbisar fyller två.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till tvååringarna!
Såna där bilder hade vi en del av i mitt album när jag var liten och de har sin charm ändå...
Kram/Johanna

Anonym sa...

Grattis till de finaste två! I maj blir det en 2-åring här!

Anonym sa...

Grattis till de små i efterskott. En sån dr storebror vill jag också grattulera dem till att de har. Vilken varm och godhjärtad person han är!

U

Maria sa...

Tack snälla Johanna Kram

Tack Soffy. Tänk vad fort det går!!!

Hej Ulrika. Ja hans hjärta är så stort och varmt. Och tack för gratulationerna.Kram Maria