måndag 5 november 2012

Jag skriver inget

därför att jag först vill lägga in bilder, men det gör jag inte så nu måste jag skriva ändå. Jag letade nästan ihjäl mig efter ytterkläder i morse, ordning och reda måste det bli nu. Nu har jag tränat, sprungit i 45 minuter. Jag vill bli smalare, är less på att vara 7 kg för tung ungefär, hela tiden. Och jag rör på mig i vardagen nu, men ändå så blir jag inte av med så värst mycket så jag inser att jag måste springa regelbundet. Nu har jag ju hittat lite springkompisar, men att hitta tider som passar är så svårt. Jag får vara glad om jag kan springa med dom en kväll i veckan.

Diskmaskinen jobbar och Otis sover och jag ska promenera lite med honom innan jag ska till jobbet. En veckas höstlov är över, jag borde kanske ha varit ledig mer än en dag, men samtidigt vill jag vara ledig hela julen så det här blev lite lagom.

Oj så mycket fel det var i texten jag hade skrivit. I-paden hittar på ord och jag skriver fel och den här gången läste jag inte igenom. Nu har jag rättat.

Inga kommentarer: