lördag 7 februari 2009

Förresten

Två förresten. Det första är att jag är så fruktansvärt hungrig så när vi hade ätit lunch idag fick jag ta pastakastrullen och skrapa upp resterna med en stor slev. Ni vet det där som har råkat fastna på botten och längs kanterna. Barnen tittade först storögt på mig och funderade över hur jag mådde och så började dom tokskratta. Och jag som skulle äta med förnuft och besinning den här graviditeten.

Och det andra. Äh jag återkommer till det i morgon. Blev alldeles trött nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad härligt och ärligt du beskriver dej själv.....skitroligt!!!! fniss..:)
Känner igen en del från egna graviditeter.
Ha det gott och ÄT ordentligt!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

Maria sa...

Hej
Tack för besöket här. Ja jag fortsätter att äta, jätte mycket känns det som. Jag mår bäst då!!