måndag 9 februari 2009

Många hemma

I natt så sov jag så mycket bättre. Jag trodde inte att jag skulle kunna det längre under graviditeten, men jag kunde. Min man gick jour och jobbade hela natten så jag skulle ha hand om morgonen själv och då brukar jag vara som sämst, men det gick ju bra. Sedan promenerade vi till skolan och det var snö precis överallt, högar stora som berg. Jag kan inte minnas att det varit så här på flera år. Jag kunde inte ens låsa ytterdörren i natt för snön hade lagt sig emellan på något vis. Äldsta sonen är ledig från skolan för lärarna har studiedag, min man sover efter jobbnatten och jag är sjukskriven, lite konstigt känns det med två vuxna och en 11-åring hemma på en måndag.

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej Maria!
Är inne hos dig och ser hur ni har det. vad fort tiden har gått, redan v 32. (lätt för en helt utomstående å säga eller hur?)
Hoppas att ni mår bra allihopa´. Kram på dig