fredag 20 februari 2009

Hanka mig fram

Hur kan man ha så mycket att göra när man är sjukskriven så man inte hinner vila? Ja, jag vet inte men så har det råkat bli dom två sista dagarna. Mycket att göra för mig just nu är en tid att passa förutom att hämta barnen på skolan. Och idag var det fiol och igår var det ultraljud. Så på eftermiddagen när jag hade stora planer att göra lasagne till middag blev det bara vila.

Det drar och sliter längst ner i magen och jag antar att det är för att ena bäbisens huvud ligger och trycker ner nu mot livmodermunnen. Det blir bara små korta rapporter just nu. Jag är inte oinspirerad, men inte heller inspirerad. Jag hankar mig fram just nu, helt enkelt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Tänker på er! Hoppas att allt ska vara bra och lugnt fram till det blir dags och att det också ska gå bra!

Maria sa...

Hej Tack!