söndag 8 februari 2009

Söndag

Jag sover riktigt illa nu och vaknar ungefär varannan timme så nu är det riktigt jobbigt. Zombiemamma har jag förvandlats till. Och jag räknar veckor hit och dit, men inser att jag inte får det till något annat än att jag är i vecka 32.

I köket leker barnen med kompisar skola och jag ska snart försöka klämma mig in där och laga mat. Äldste sonen är med sin pappa på innebandymatch någon mil härifrån och jag har fortfarande inte varit ute idag. Det är snö överallt, precis överallt och jag är rädd för att skidor och sånt har hamnat under någonstans. Men en tröst är att det är vackert.

2 kommentarer:

RANA sa...

Men wow. Jag hade ingen aning!! GRATTIS, gud vad roligt. Sexbarnsmor... Det är stöddigt.

Hoppas John Blund skärper till sig.

Många kramar från Rana

Maria sa...

Hej
Tack. Stöddigt var ett bra ord.