lördag 14 maj 2011

Lite arg

Nu har jag varit arg en timme för att den här dagen inte blev som jag hade tänkt mig. Och samtidigt så tänker jag om jag har rätt att vara arg eller inte. Är det bara fånigt att tro att det ska bli som jag hade tänkt mig. Istället för att jag skulle åka med E och S på fiolläger så åkte jag, E, S, E och M på fiolläger. Och det blev på ett annat sätt. Fokus hamnade på dom små.

Jag hade velat vara med mina nioåringar idag men en fotbollsträning rubbade planen. Så här är det ständigt och Majken och Ester är verkligen inte besvärliga, men fokus hamnar ändå på dom när man är i en miljö som är en annan än den man är van vid. När maten ska ätas i en stor matsal. Och dom sov ingenting för det hade dom inte tid med.

Men nu ska jag försöka sluta vara arg.

Inga kommentarer: