lördag 7 april 2012

Fikabesök

Min bror och hans familj kom förbi och fikade igår på sin väg från Stockholm till Skellefteå. Dom ringer alltid någon timme innan, vi vet aldrig något tidigare. Ja så då börjar vi tokstäda och baka, sen kommer dom och vi fikar och så åker dom vid fem och då ska vi börja fundera över vad vi ska göra för middag. Klockan sju var den klar och sen vid tio så var jag så trött så jag fick gå och lägga mig. Vad lite man hinner på en dag när man ska städa. Men det var fint, åtminstone någon timme. Idag vill jag gå på promenad med hela min familj, kan man få det?

Jag som inte kan odla drömmer om ett växthus och en bäbis. Ja jag drömde faktiskt om det i natt.

Nu får jag inte gå in på Indiska på ett tag, dom har alldeles för många fina klänningar där som jag vill ha. Skulle säkert kunna tänka mig tio stycken.

1 kommentar:

fembarnsmamman sa...

Så märkligt, drömmer samma. Växthus och bebis.