måndag 9 april 2012

Köksfönstret



En till ledig dag, nästan overkligt. Sen jobbar jag två dagar i veckan,men då är dom andra lediga och då är det ju mycket roligare att jobba. Att veta att dom andra gör saker ihop. I mitt bakhuvud jobbar olika saker. Växthus, odla, sommar, ja ungefär det.


Annars har jag sprungit tre dagar i rad nu, två längre sträckor och en kortare och fått träningsvärk i låren så idag springer jag nog inte.


Jag har köpt den här äppelgardinen på tradera, vad jag gillar den, men en till liknande till det andra fönstret hade varit bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var en fin gardin! Hoppas ni har det lite skönt detta påsklov,Lite sol mellan flit och städ.

Familjen Tapper-Kaller sa...

Vilken jättefin gardin!

Maria sa...

Tack och vem är du anonym. Lite nyfiken bara!