söndag 20 april 2008

Lite vår


Okej om inte hela trädgården blir fin i sommar och om vi egentligen inte gör nästan någonting med den så gör det kanske inte så mycket. För nu har vi i alla fall en kruka med Penséer stående på trappan och det är alltid en början på något nytt, kanske på våren. Min äldsta dotter hittade lite skrot för ett tag sedan och gjorde hjärtat som jag satte ner i krukan. Jag kan inte ta skarpa, fina, konstnärliga kort utan det blir alltid lite suddigt, lite snett och lite konstigt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Vilka mysiga kattungar! SYnd att jag blivit allergisk, annars skulle vi ha en. Träffade en sådan där som man inte ska bli allergisk av, men jag nös och nös och kliade i näsan ändå.

Fint med lite vårigt på trappan. Bara man har ett litet ställe som man kan vila ögonen på så räcker det kanske...

Maria sa...

Hej
Jag tror kanske att jag också är allergisk, tyvärr.