torsdag 24 april 2008

Trött

Är så trött så jag kände hur ögonen föll ner när jag körde hem från jobbet. Min arbetsdag är mellan åtta och två på torsdagar. Inte världens längsta. Hur orkar någon jobba heltid? Men vad beror tröttheten på, jag blir så frustrerad? Är det allergimedicinen? Eller allergin? Eller sover jag för lite, äter jag fel eller är jag inte tillräckligt glad?



Hoppas att vara piggare redan i morgon. Blev i alla fall jätte glad av att min barnaskara plus några kompisar hoppade rep tillsammans här ute. Skulle ta kort på de, men man ser nog ingenting. Det var väl något med ljuset. Men man antyder att någon står där och snurrar på repet tror jag.

4 kommentarer:

RANA sa...

Gumman, var lite snäll mot dig själv nu. :-) Inte konstigt om du är trött med allting.

Skickar styrkekramar!
Rana

Maria sa...

Trött kan man vara av allergi och dess medicin, men också av själva livet eller våren. Jag brukar bli tröttare på våren när man egentligen ska bli pigg. Kanske är det alla förväntningar som gör att man blir trött istället?

Selmas småprat sa...

Nää, jag begriper inte heller hur någon orkar jobba heltid...

Maria sa...

Hej Rana
Ska försöka

hej Maria
Vårens förväntningar är inte att leka med. Man ser allt som borde göras och det är mycket.

hej Selma
hoppas att jag aldrig behöver det.