torsdag 6 december 2012

En dag till ända

Jag har inte varit stabil idag. Men det går bättre med beslutet, att acceptera det. Eller åtminstone inte tänka på det. Min nya inställning, det jag inte tänker på finns inte. Men min dag idag- vilket kaos. Glömde ett möte, hann inte till afterwork, blev tokig hemma, sa till min man att jag flyttar om vi inte organiserar allt bättre. För han hade plötsligt ett möte till klockan fem. På torsdag, den dag han hämtar på dagis. Så blev det bråk hemma och barnen kom hem sent fast Signe hade ridning klockan fem. Nä jag är faktiskt riktigt less. Kan man jobba båda två när man har 6 barn? Jag jobbar halvtid och ändå är det kaos. Fast det är klart att den här veckan blev det väldigt mycket för mycket för mig med sömnlösheten.

2 kommentarer:

Maria sa...

Skickar en kram här!

Maria sa...

Tack. Kan behövas.