tisdag 25 december 2012

Julmotiv

Hemma hos oss är det jul nu. Jag gillar julen. Jag firade hos mina fastrar när jag var liten tillsammans med min familj. Dom jularna kommer aldrig tillbaka och dom kommer jag nog alltid att sakna lite. Faster Siri, faster Svea, faster Asta och ibland faster Ragnhild och faster Kerstin. Ni finns alltid i mitt hjärta. Men nu har jag den där stora familjen jag längtade efter så att få. Hoppas att mina barn ska minnas sina jular med glädje. Den fina krukan fick jag av mina döttrar igår. Tack, den var underbar. Sen älskar jag julkrubbor. Jag har också en underbar, som är tovad av farmor, men det fastande inte på bild för där den stod var det för mörkt. Det vita bordet med jultomtar och änglaspelet på hittade jag på Kupan för 250 kronor häromdagen. Passar så bra här hemma.

















Inga kommentarer: