onsdag 26 december 2012

Hemmahuset

Jag tycker att det är så kul att jag äntligen fattar hur man kan få in bilder på bloggen från i-paden. Jag köpte plastramar i guldfärg i en tiokronorslåda på Konsum och ramade in barnen. Jag har aldrig gillat guld, men plötsligt blev det lite kul. Jag älskar att dom står på pianot så jag kan titta på dom och att dom står tillsammans där.

Jag funderar på om man skulle kunna ha den där pelargontapeten i vårat trapphus. Vad tror ni?

Jag fotade lite i Majken och Esters lekrum. Dom sover med oss på övervåningen, men har ett rum med leksaker på nedre botten. Ofta är det superkaos där. Jag köpte två gulliga trasmattor på Kupan häromdagen för 20 kronorstyck. Trasmattor kan man verkligen fynda. Tänk en ny, fin kan kosta 1000 kronor och mer. Jag gillar trasmattor bara mer och mer ju äldre jag blir.











2 kommentarer:

Maria sa...

Hej Maria!
Nu har jag tittat och läst ikapp här. Kul att se en massa bilder också. Får bli som ett litet substitut till att vi aldrig hinner träffas. Dina barn växer (och ja, det gör väl mina med=)
. Pelargontapeten är fin, tapetsera med den! Och trasmattor! Det gillar jag med. Känns som en massa invävda minnen där.

Maria sa...

Hej
Ja oj vad dom växer. Det är ju roligt och lite jobbigt. Får se om vi ses kanske till sommaren. Kram