lördag 23 november 2013

Försöka resa

Idag ska vi försöka ta oss till Uppsala, fast jag är helt slut. Till och med förkyld verkar det som. Och springmasken, magont, dålig sömn, stöket, ja allt sånt som det har varit mycket av den här veckan. Huvva. Men det ska gå. Klarar vi tågresan, jag och tre barn, så klarar vi resten. 

Min son fick överraskande bra på sitt biologiprov och det gläder mig så. Det har varit tufft att börja natur, så tufft. Att det går lite bra för honom ibland tycker jag att han förtjänar, fast det är klart jag är partisk och fattar nog inte hur mycket en del pluggar. Fast han var lite glad och så åt vi tacos och det är höjdpunkten på veckan, enligt honom. Tycker hans så, så får vi väl fortsätta med det. 

Jag som skulle köpa nya lampor igår och så blev det inget utan en häst från Kupan istället. Det är svårt det där med belysning, att få till det.

Inga kommentarer: