onsdag 7 december 2011

Julkalender

Det här hittade jag i en blogg. 24 luckor som man får öppna i december. Nu borde jag ha börjat för flera dagar sedan, men det gör inget. Och sen orkar jag nog inte med alla frågor heller om jag känner mig själv rätt. Och ikväll orkar jag inte börja för jag är för trött. Jag har letat något ikväll. Överallt. Och hittar inte. Min man har också letat. Det här jag måste hitta, måste jag verkligen hitta. Jag kommer att ligga sömnlös i natt. Jag har ägnat många timmar av mitt liv åt att leta, det är inte klokt egentligen. Just nu letar jag mig själv också. Jag har varit på min Jesper Juul kurs i dag igen. Jätte bra och en miljon saker att tänka på, men så kan jag bara tänka på det där jag inte hittar.

1. Berätta om dig själv.
2. Berätta om staden som du bor i.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
12. Berätta om någon som du saknar.
13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. Berätta om en av dina favoritböcker.
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
21. Berätta om någon som du älskar.
22. Berätta om något som du är beroende av.
23. Berätta om ditt bästa julminne.
24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

Inga kommentarer: