fredag 4 januari 2013

Ester och jag

Alla sover utom vi två, till och med Otis. Jag har hunnit dricka kaffe i lugn och ro innan Ester tassade upp. Igår sprang jag på badhuset igen med Signe. Tänk, inte trodde jag att träning skulle bli ett sätt att umgås med mina barn. Jag trodde väl att det skulle vara genom teater, bibliotek och läsning. Men just nu är det träning. Signe är stark och envis, det enda problem hon och jag har är att vi får huvudvärk efter vi tränat. Det är faktiskt rätt jobbigt för man blir så påverkad. Igår drack hon en massa vatten innan för att slippa, men det hjälpte inte.

Igår på dagen var jag så trött, så trött så det inte blev någon handling. Jag har sovit lite för lite sen nyårsafton. Vi tittade på skidor och jag somnade till i soffan. Men jag gjorde iallafall ett ryck och bakade rostbröd efter recept hos fembarnsmamman. Kan verkligen rekommendera, barnen gillade mycket och jag.

Inga kommentarer: