onsdag 30 januari 2013

Handlar, handlar, handlar

Mjölken slut hela tiden och en massa annat också slut hela tiden. Så på min hellediga dag så måste vi handla, jag och flickorna. Idag blev jag lite less på det. I lördags storhandlade jag också. Kanske har jag tillräckligt hemma nu så vi bara behöver köpa fil, yoghurt, mjölk, smör, gäst, kattmat dom närmaste veckorna. Dom flesta grönsaker och även en del frukt beställer vi och får hemlevererat.

Vad vill jag säga med det här? Vet inte, men kanske har jag insett hur mycket tid det tar att handla.

2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

jag handlar inte så mycket. vill ha rotation i kyl och frys.
men nödvändigt är det ju.

Maria sa...

Hej
Ja det är sant att det är bra med rotation för lätt kan ju saker bli för gamla. Men handla för ofta vill jag inte heller. Gäller att hitta någonslags balans.