onsdag 28 maj 2008

Tokig vecka

Det här är en helt tokig vecka så jag hinner inte skriva något alls. Kvällsjobb, simskola fyra gånger, fotbollsträning, picknick med dotterns klass, vårrus för mig, ridning för dottern, matsäck att ta med sig till skolan till sonen varje dag eftersom de har naturvecka och till dottern två gånger, redovisning av temaveckan i morgonkväll på sonens skola, fiollektion för tvillingarna, körinspelning för mannen och på fredag åker också mannen till Stockholm för att springa maraton.

Ja det var allt som jag kommer ihåg i varje fall. Vi har inte ätit en riktig middag på två dagar här i hemmahuset. Och jag är präktig, jag inser det, för jag tycker inte att en varmkorv är en middag eller yoghurt med köttbullsmackor som vi proppat i oss de sista dagarna. Och allt köpt och tillverkat på fabrik och fullt med sådana där e-nummer eller nåt.

Men jag tror vi kommer igen och blir oss själva alldeles snart.

2 kommentarer:

Selmas småprat sa...

Instämmer till fullo på det här inlägget!!!

Maria sa...

Hej
Usch det är många föräldrar som har det kämpigt nu under några veckor.