lördag 10 maj 2008

Utmanad under tidspress

Jag blev utmanad av Maria på Jag blommar och nu tar jag mig an en av de utmaningarna. jag får numera bara sitta en halvtimme per dag vid datorn. En överenskommelse med min son så nu har jag ställt äggklockan och det blev jätte stressigt det här. Jag skyndar mig att svara på utmaningen.


Tre namn jag går under...

Maria

Mamma

Du där...bibliotekarien (av högstadieeleverna på biblioteket)


Tre saker som skrämmer mig...

Att något ska hända mina barn

Sjukdomar

Att det ska börja brinna

Tre saker jag gärna har på mig...

Gummistövlar

Kofta

Långa tröjor


Tre sanningar om mig själv...

Jag är så väldigt slarvig

Jag har scenskräck men har blivit av med mycket av min tidigare blygsel som begränsade mig oändligt mycket

Jag gillar inte att planera utan vill göra direkt eller inte alls

Tre saker jag vill ha nu...

Hälsa

Välmående barn

En prunkande vildvuxen trädgård

Nu utmanar jag alla som vill. Jag hann nästan, äggklockan ringde för två minuter sedan.
.

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Mina barn protesterar över att jag är mer än en halvtimme om dagen vid datorn, men jag arbetar ju vid den med produktbilder, hemsidan mm så det får de stå ut med...Mamma är inte med i rättvisan =)

Maria sa...

Tack förrsten för mer Maria-fakta!