lördag 22 januari 2011

Sova dåligt

Jag har verkligen sovit så dåligt den här veckan. Jag brukar kunna sova dåligt en natt, men aldrig flera i rad. I natt sov jag dåligt igen och vaknade mitt i natten av att det gjorde ont och då var det en liten smula på sängen som liksom skavde i sidan av mitt ben. Som prinsessan på ärten har jag blivit. Herre gud vad händer? Jag som har kunna sova med 6 barn i sängen. Jag förstår inte. Och så har jag verkligen känt mig son jagad den här veckan. Att jobba och ta hand om familjen är ibland helt övermäktigt och ändå jobbar jag "bara" 23 timmar i veckan och min man inte heller heltid. Vi börjar längta efter andra ställen. Vi har tittat på stora hus i Smålandsskogar och drömt oss bort. Helt galet eftersom vi just köpt större hus. Men titta på det här. Bara hur fint som helst.

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QHIGG87LOUPEVM2

4 kommentarer:

Maria sa...

Länken fungerar. Finns säkert något sådant underbart hus i vår by. Men det är förstås mycket snö här. Förresten finns det en stor norrbottensgård till salu tror jag, men dyr...och så är det ju en massa snö förstås =)

Maria sa...

Här:
http://www.hemnet.se/beskrivning/1204402?r=3

Men de har väldigt fula möbler! och överkastet på dubbelsängen, hu!!!

Maria sa...

Hej
Ja fint hus men fula möbler...Kram Maria

Maria sa...

Och förresten Maria. Ljusstaken är så fin. Ska fota den snart i mitt hem så du och andra får se. Kram igen