onsdag 11 mars 2009

Förberedelser

Jag har sovit så bra i två nätter, men inte i natt. Vaknat ofta och längtat efter morgonen hela natten. Och nu sitter jag här i min morgonrock och bara hoppas att jag ska ta mig för någonting.

Nu har vi bestämt att spjälsängen och vaggan ska ner från vinden och då måste ett skåp ut ur vårat sovrum för annars får vi inte plats. Vi tar små, små steg med förberedelserna. Helst skulle jag vilja ha plats med en säng till i sovrummet också eftersom två stycken av barnen kommer till oss varje natt och så ska två bäbisar förhoppningsvis ligga där också alldeles snart. Och jag brukar vilja ligga i samma säng som mina barn och bara ha spjälsängen som en extra säng. Vi får se hur det går. Ja vi får se hur det går med allt. För det närmar sig och det känns nervöst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag sa Simon att han verkligen hoppades att era nya syskon skulle komma snart men inte före lördag då. För han vill väldigt gärna träffa J.

/ U

Maria sa...

hej
Då bestämmer vi att dom inte kommer före lördag.