måndag 9 mars 2009

Stora tomheten

Den stora tomheten kom över mig fast jag är full av barn. Vi bestämde oss för att vi inte kan köpa något hus för tänk om jag ångrar mig. Hur knäpp får en 36-åring vara, totalt utan makt över sitt liv. Om jag aldrig fattar något beslut så behöver jag heller aldrig ta konsekvenserna. Fiffig lösning, eller....

Har varit i dotterns klass och känner mig frustrerad. Vill göra något för att förändra, men vet inte vad. Det råder inte precis någon febril aktivitet i klassen utan snarare en väldig långsamhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker visst att ni brukar fatta beslut och våga olika saker. Men tiden kanske inte är den rätta att flytta just när ni blir fler. Det kommer fler chanser och då kanske tanken också hunnit ikapp dig.

Två gånger 50 cm, det rymmer ni hemma hos er. I början tar de ganska liten plats trots allt. När tiden är mogen flyttar man utan att tveka och ångrar sig inte.

Är du inte redo ännu så är du inte. Du har fullt upp med annat just nu antar jag.
// Ulrika