lördag 28 mars 2009

Morgon

Två kompisar sover över och vi ska ha barn när som helst. Jag somnade vid åtta i går kväll så min man bäddade olika madrasser på olika ställen i huset och plockade undan grejer. Vid halv tio gick jag upp och sa att jag nog måste gå och lägga mig. Min man hade förstått det , sa han. Nu ska vi ha det lugnt ett tag utan nattgäster och sånt som kräver lite mer av oss. Alla sover och jag kollade brevlådan för jag längtar efter tidningen och halkade ute på gården barbent och det hade inte kommit någon tidning.

Nä jag säger bara en sak och det är morgon som är bättre än kväll trots halka och tom brevlåda.

1 kommentar:

Maria sa...

Nu har du väl inte lust att vänta en enda dag till kan jag tänka mig! Jag spanar in här så fort jag ser ett nytt inlägg och tänker tänker tänker på er. Idag ska jag på en kurs hela dagen, ser fram emot det. Hoppas att ni får bra helg!